Thursday, September 25, 2014

TRANCIST: the open air psychedelic trance party in Osaka, Japan

On 23rd September 2014, I went to the Nanko Triangle Park, Osaka, for participating in the psychedelic trance party named "TRANCIST". It was so exciting, wonderful and awesome! I danced and danced for six hours. Yeah, I am the Dancing Old Man!






video







Bulan September yang lalu saya ikut serta dalam perayaan joget gaya Goa Trance di taman Nanko Sankaku Koen, Osaka. Perayaannya itu 
diselenggarakan oleh pemuda pemudi kelompok Trancist. Saya minum bir 
dan berjoget. Santai. Hari itu hari cerah. Saya bermain seni Tensho 
di bawah langit biru. Saya merasa perana alam semesta. Juga saya main 
tongkat. Setelah capai, saya duduk bersila dan bermeditasi. Musik Goa 
Trance bagus dan bikin jiwa saya sehat. (Bahasa Indonesia)